söndag 19 september 2010

"Man ska välja sina strider"

Glöm det! Mitt motto är Man ska välja ALLA strider, men vid rätt tidpunkt. Just nu har jag stridit hårt för organisatoriska brister. Jag har sett stora summor pengar slösas i onödan, jag har sett folk få tråkigare uppgifter än de behöver på jobbet. Jag har sett belöningssystem som inte premierar de som tänker på helheten. Stora lärdomar och insikter har det bidragit till men nu pausar jag en stund. Letar man bara fel, hittar man bara fel. Ett tag framöver ska jag bara leta rätt, och hitta bara rätt. Den sidan av myntet måste lyftas upp lika mycket. Det här kommer att bli minst lika spännande som fel-resan.

Ja jag vet, jag borde bloggat om att jag inte längre är singel eller att sverigedemokraterna blev invalda. SD skriver alla andra om, och mitt nya förhållande med Emma lär ni få höra mer av snart! :)

Inga kommentarer: