söndag 5 september 2010

Lycka!


Vid sidan av tekniken och jobbet har jag faktiskt ett liv också, även om jag kan glömma bort det själv ibland. Och just nu är det livet så underbart att jag glömmer bort både tid och jobb. För visst är det härligt att människan är så sinnrikt konstruerad att när en passande partner kliver in så stannar världen runt om kring upp.

När
Per gifte sig sa prästen att man har hittat rätt när man inte frågar sig vad den andre kan göra för mig utan vad jag kan göra för det andre. Nu förstår jag hur han menade.

Ta hand om er!

2 kommentarer:

Per sa...

Går du runt och bär på böcker hela tiden eller ;)

Det skall bli intressant att se hur du nu kommer att vidga ditt musikaliska intresse.

Kan du gissa vilket gubbe jag tänker på? ta-ta-ta-taa, ta-ta-ta-taaa

Anders Holmberg sa...

Hon blev inte ett dugg imponerad när jag namedroppade Beethovens femma.
"-Vadå är det den enda klassiska låt du kan?"
"-Ja men duuurååå!!!"