torsdag 11 november 2010

Å det blir bättre, så mycket bättre

Jag är så jävla lycklig att jag suttit och gråtit i soffan en timme nu. Äntligen har det börjat lösa sig runt Stockholm och det livet får en toppenstart. Äntligen kan jag umgås med de bästa IT-personerna, gå på de bästa klubbarna, leva det livet jag längtat efter i fyra år men struntat i pga jobbet i Linköping.

Just nu känns det som... varför stack jag inte tidigare? Varför har jag gått här och dragit? Men jag har haft fyra alldeles underbara år på Saab. Jag har fått en grym kickoff i arbetslivet och nu är det bara att smida det varma järnet vidare.


FY FABIAN VAD DET HÄR ÄR SKÖNT!!!

5 kommentarer:

Kasper sa...

Fan va kul. Grattis :)

Unknown sa...

Äntligen din lipsill! riktigt j-vla glad för din skull! Inte bara för min egna vinning. ;) Ses på julfesten kära kollega..... och allt annat som kommer att hända. Stort grattis ännu en gång och väl mött i Stockholm.

Anders Holmberg sa...

Tackar tackar! Det här blir underbart grabbs!

Martin sa...

Har läst igenom massa blogginlägg nu..

Jag får knappt fram ord.

Börjar nästan gråta.

Fan va HÄRLIGT!! :D

Anders Holmberg sa...

Tja Martin! Jepp, precis exakt så känner jag. Det här blir så jäkla 100.00000 % rätt!

Vi ses snart, och då blir det draaagh!