torsdag 13 januari 2011

Första dagen som arbetslös

Eller mellan två jobb som det så vackert heter. Jag börjar ju på nästa jobb 15e feb och har en månad på mig att löka loss, dricka mjölk direkt ur kartongen och bada i damm :)

Så dag 1 av min arbetslöshet har spenderats som följer:

Sov till 09.00. Sov vidare till 11.00. Frukost till 12.00. Telefon med Emma till 14.00. Ringde trafikverket så jag kan bli handledare för övningskörning.

Mailade jobbet och tackade för avtackningen. Har fått underbar feedback av många om att jag kommer att saknas och att jag gjorde ett superbra jobb. Sjukt värmande :) Man borde sluta oftare så man får feedback oftare.

Flyttat runt saker och städat lite. Funderar på att byta plats på flyttlådorna och en möbel. Tar tag i det imorgon. Gick till gymmet och körde Yoga, gick hem igen Telefon med Emma.
Köpte ett nytt spel till datorn. Det som visas i bilden alltså. Pinball HD heter det och jag känner att jag glömt bort hur kul det är att spela datorspel. Tror jag ska ta upp det igen den här månaden.

Senast jag kände så här var 2009 i bloggposten Surf's up, office's down

Inga kommentarer: