måndag 12 april 2010

Grabbkväll utan dess like.


Varning grabbs. Lita aldrig på tjejen på bilden! Hon lovade oss nämligen obegränsat med tjejer på förfesten. Oj så många det skulle komma. Oj oj oj! Det slutade med 17 killar och 3 tjejer. Vi har ju bättre ratio på jobbet till och med. Inget illa menat, jag hade superkul på förfesten. Blev bara lite ovanligt, på ett skojigt sätt.

Men oj på riktigt vad bra det blev sen när vi väl kom ut till Platå. Dundermusik och dunderpublik. Tack Johan och Nathalie för en toppenkväll! Nu väntar fyra dagars jobb, en fest med jobbet och sen nio dagar hos Mange i hammarbyhöjden. Underbart! Sov gott!

3 kommentarer:

Per sa...

Nu var du lite taskig... det var väl Nathalie som skulle dra dit killarna.

Anonym sa...

Tack så mycket för försvaret Per mot Anders påhopp mot mig! Anders är inte direkt känd för sin finkänslighet ... Får gå i charmkurs hos mej tror jag han skulle behöva . Faktum var att Vanessa skulle stå för inbjudningen utav tjejer. Min uppgift var att bjuda in killar , vilket jag lyckades galant med då alla 17 killkompisar jag bjudit in dök upp + 5 bonuskillar, vilket blev totalt 23 st killar och 3 st tjejer. Anders borde bättre på sina matematikkunskaper och kontrollera fakta källkritisk innan han publicerar sina uttalanden i framtiden. Dock håller jag med Anders och tackar Johan för ett fantastisk sällskap på Platå Anders har mycket att lära utav dej i vett och etikett .
Hälsningar Nathalie

Anders Holmberg sa...

Den interna ansvarsfördelningen är högst irrelevant när försäljare lovordar en tjänst eller vara.
-Köp den här bilen, den är supersnabb!!

-Okej jag köper den. Men vänta nu, den funkar inte, den startar inte ens.

-Va inte taskig nu, min uppgift är att sälja bilen, det är tillverkarens fel att den inte startar. Du behöver ju faaan gå på charmkurs!!!

I rest my case! :)