torsdag 28 augusti 2008

Let the koldioxidrace begin!

29-31/8 Stockholm
1/9 Linköping
2-5/9 Paris
5-7/9 Revinge Hed (Skåne)
8-19/9 Anchorage, Alaska
19-21/9 Seattle
22/9 Linköping, hemma igen!

Här kommer det att bloggas! Idag kom kameran och jag är redan kär i den. Vi kommer att ha såå roligt tillsammans ute i världen. Den har vridbar display så jag kan fota mig själv ännu bättre än tidigare. Vet det är supertragiskt, men vad gör man inte när man är ute och reser ensam. Men du du du du! av ovanstående är det endast Seattlestoppet jag är ensam på. Resten av resorna har jag kollegor och polare med mig. Stort!

I Alaska ska har vi bokat hyrbil och hyr flygplan med pilot för att guidas runt över Mount McKinley och göra glaciärlandning för promenad och picnic. Vandring i Denali Nationalpark tar två dagar och glaciärkryssningen en.


Fasen vad glad jag är igen! Drag under galoscherna och starkast i världen, nu kör vi! Rätt in i väggen, jag kommer att lukta bränt krut till jul men det skiter jag i för jag är genomlycklig!

Inga kommentarer: