måndag 25 augusti 2008

Elektronikintresset har vaknat igen!!

Var ute och fotade med Melker, Micke och Mattias. De klättrade runt på broar, låg på mage i gräset. Skrämde änder, rusade efter ambulanser och allt var väldigt socialt tack vare att vi hade varsin kamera. Teknik bygger samhällen och umgängen. För att inte sjunka ner i fototräsket helt utan bara en fotopöl bestälde jag en långzoomare idag. Systemare tar för mycket plasts. Blidde en Canon Powershot S5 .Värt att notera är att JAG gick från jobbet en timme tidigare för att shoppa och det kändes sååå underbar. Skita i allt för att leka med sin hobby. Borde man göra varje dag.

Imorgon kommer hantverkarn kl07. Jättemartin verkar ha behållt min extranyckel så jag får glatt sitta och glo när gubben ska jobba. Hoppas att han svettas, det är läckert. (Kommer från en Peter Wahlbecksketch, jag är inte sjuk i huvudet).

Puss o hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då får man snart se massa fina bilder på din blogg då :)

Anders Holmberg sa...

Javisst! Hittade din blogg för första gången dagen före du skrev här. Massor med fina sommarbilder och bra mycket läsning att ta igen.