fredag 16 maj 2008

Flådiga restrooms och öppna groggbord


Igår var en ordentligt lyckad dag. Hookade upp med BTH gänget tidigt och lånade deras polare på banketten. Fyra rätter i vinkällare med ekfat stämplade 15000 liter. Det är en rejäl vinare det. Nu är konferensen över och jag sitter vid poolen och skriver. Ska snart åka in till Lissabon och imorgon lyfter det till Barcelona och jag klagar inte.
Har upptäckt att nu när jag kan mycket mer om forskningsfältet, och har egna idéer att komma med är det riktigt lätt att hitta nya kompisar, man blir liksom en i gänget. Egentligen är det rätt tråkigt att sitta på ett kontor hela livet, där möter man ju bara samma personer varje dag. På en vecka jag umgåtts med 20 nya och varenda en har varit vettig! Här är förresten första bilden på mig, för er som inte träffat mig på länge, eller alls.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hajpad toa! Hajpad kille! He he