torsdag 15 januari 2009

"Är du född 80? Det är bra jobbat!"


Snickarsonen har gjort det igen, presentationen i Paris gick riktigt riktigt bra. Engelskan flöt på och självkänslan var på topp. Det speciella den här gången var att publiken bestod av projekledare, programledare, chefsingejör, typgranskare från flyginspektionen och chefer. Både från Saab och från Dassault, som äger projektet. Rak i ryggen när jag gick upp och rak i ryggen när jag satte mig. Ni får stå ut med ett skrytinlägg för idag är jag extra stolt över mig själv. På kvällen blev det middag för att fira gruppens framgång. Satte mig bredvid en person jag ser upp till, och han såg upp till mig när han insåg att jag faktiskt är tre år yngre än den näst yngste i projektet, och tio år yngre än de som har motsvarande roller till mig. Det värmde!

Take care!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt Anders, Keep up the good work!
Hälsn.
Andreas Paulsson

Anders Holmberg sa...

Tack Andreas! Det värmde med :)