söndag 2 november 2008

Livemusik that rocks!

Fyra spelningar på tre kvällar, jag är för sliten för att göra ett djupt inlägg. Dessutom har jag fått hintar om att jag är för deppig i inläggen numera så jag gör två flugor på smällen med lite goda konsertbilder. Ska först dementera och säga att jag varit lyckligare än på länge senaste tiden, så det så! =) I alla fall; i torsdags spelade Dmitry Fyodorov en timmes vacker techno som förband till elektropopiga Nordpolen. Gillaru techno gillaru Dmitry. Digga!
















Brennan Heart levererade slentirantrance/hardstyle i fredags. Öppnade med Sandstorm har jag för mig, och efter en sån start går det inte att rädda situationen.

Kom precis hem från Norrköping och har sjungit om Lena och Göteborg med Håkan. Vilken personlighet Håkan har, supermysig!

Inga kommentarer: