torsdag 9 oktober 2008

Bad, sol, misär och machete, nu kör vi!

Jag är en motiverad ingenjör på väg upp i karriären som ser till att få det jag vill. Gillar nämligen att leda och manipulera folk. Många polare kan bli lite smått arga när vi jobbat tillsammans en längre stund och jag släpper fram min dolda agenda för att visa hur lurade de har blivit. Sånt roar mig :) Är singel sedan två år vilket passar utmärkt med mina ambitioner att blir tuffare och råare. Nu har jag varken tid eller behov av stöttning och gullande. Snygg och sportig är jag så jag passar finfint på storbild.

Jag har ett spännande jobb som projektledare och systemingenjör där vi bygger hård- och mjukvara i ett obemannat stridsflygplan. Åker runt på konferenser världen över och knyter kontakter och presenterar arbetet. Love my work, nuf about that!

Bor i Linköping sedan 2000. Flyttade hit för att plugga och ragga. Föddes februari 1980 och uppväxt i Ronneby som är drömstället på sommaren, havet krossar allt, lever för vatten. Ordinär uppväxt med föräldrar, syskon och raggarvolvo med monsterstereo som alla andra pojkar i mindre byar, fast bättre.

Hatar folk som inte gör vad de säger eller missar tider. Uppstyrt ska det vara, så det kan bli en utmaning att stå ut med Jerker som står på en sten och spretar med fingrarna och frågar om någon behöver hjälp.


Ta inte allt på allvar. Man måste överdriva en del när man söker till Robinson.

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Hatar folk som (inte gör vad de säger) eller missar tider."
:-/ *visslar oskyldigt*

Anonym sa...

Hatar folk som inte gör som de säger eller passar tider... då skulle du verkligen inte gilla arabländerna för de säger en sak och gör en het annan sak på fel tidpinkt :D
Hoppas din ansöknig funkar :D

Therese sa...

Du låter sjukt otrevlig i den där ansökan.. ugh.

Anders Holmberg sa...

Ja, i år tänkte jag vara lite sur och bestämd och ha en åsikt i min ansökan. Med lite tur kanske man får komma på intervju.