torsdag 22 september 2011

Tips om Sydamerika-backpack mottages gärna!

Jajjemen nu är allt säkrat för att resan ska kunna bli av. Både Emma och jag har fixat pengar och ledighet för att upptäcka Sydamerika i två månader till vintern. Så här ser vi ut när vi sitter med våra äpplen och bokar flygbiljetterna.
Vi börjar med att flyga till Buenos Aires och tar en sväng till Iguazufallen över jul. Sen tillbaka för att uppleva nyår i Buenos Aires. Fler saker som vi hört att man måste och vi vill hinna med är:
Har du fler tips så maila jättegärna mig på anders.holmberg@gmail.com

Nu ska jag fortsätta att lära mig spanska :)

Reflektion: Resan efter denna får bli till Australien så har jag klarat min pojkdröm: Att besöka alla världsdelar. Eller nehepp Antarktis var tydligen en världsdel med. Skit också, två resor kvar.

Inga kommentarer: