måndag 2 februari 2009

Vännerna kom med balans och lycka

Wow alltså!
Jag efterlyste färg, balans och lycka. 29e januari var jag knäckt och deppig. 30e januari var jag genomlycklig och glad. Skillnaden var som vanligt det kära gänget. Mange körde ensam 60 mil tur och retur. Nicke tog tåget ner ensam, Mariann körde 20 mil på lördagen. Ante och Pumba delade bil från Ronneby, en hel del ansträngning för en fest. Vi är utspridda i landet men när det gäller så behöver man aldrig tjata på någon. Fick med tre riktigt bra lokala vänner också. Kneget har gett mycket lycka men med polarna räcker det att köpa hem bärs och räcka upp handen.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Anders! Jag satt precis och läste igenom din blogg. Du skriver förbannat bra och berör ämnen och känslor som alla på något sätt kan relatera till... tummen upp! :)

Anonym sa...

<3

Anders Holmberg sa...

Tack Kasper! Det värmer att höra, jag gillar det skrivna språket och ska fortsätta med det länge nu när jag äntligen hittat det.

Puss Sophia, ses imorgon! Can't wait!

Anonym sa...

Det var en helt fantastiskt kul helg!! Tack för att du gjorde den:D

Anonym sa...

Tackar för helgen! Sjukt go.

Om jag vid förmodan glömmer bort dig idag så ....... på ......dagen (gillar inte bara skicka hälsningar).

:)

Livvy sa...

Tjohej! Tack för senast, ni är verkligen förbaskat söta ihop. Jag har en liten utamning till dig på min blogg...
http://www.livvyscloset.com/2009/02/sorry-girls.html#links
Enjoy :P

Anders Holmberg sa...

Melker: =)

Mange: Du glömde inte bort, du är en pärla!

Livvy: Det här är ingen lekblogg, här är det seriösitet som gäller. =)