lördag 20 september 2008

Alaska läggs till historien

Vad man kan gå och längta och tänka och drömma och planera och ha sig och sen är det hastigt över. Slutade med en solig dag så jag gick till jobbet i t-shirt. Slå det Sverige om du kan! Konferensen slutade med sedvanligt bastuklubbsryggdunk. –Du är bäst. –Nej du är bäst. –Nej DU är bäst. Diplom och krafs ska delas ut till alla duktiga företag och representanter som är involverade. Säkert kul för dem men långtråkigt att titta på. Nej jag är inte bitter! :D Har anlänt till Seattle och hittat $240 hotel i downtown, allt annat fullbokat. Halvligger i kingsizesängen med fyra kuddar. Hängt kläderna i min walk in closet. Bränt krut i plånboken när jag kommer hem. Svår hemlängtan. Hemma längtar man bort och borta längtar man hem och när man är mittemellan har man det som värst.





2 kommentarer:

Bison o Olofs blogg sa...

Du är nominerad av mig så gå in på min blogg och läs :D

Unknown sa...

Rätt snyggt med en Volvo mitt i bild... :D