söndag 29 juni 2008

Raggarbilar, kollektiv och påhittade värderingar


Helgen i Gävle presenterade mig för härlig vänskap. Alla kände alla, ingen körde sitt race och kollektivet frodades. I min bekantskap är vi ett gäng individer varav jag säkert är den mest individuella. Det är med stort vemod jag åker hem till tomma lägenheten till det jag fostrats tycka är livet. Sjunga Elvis i stan från nedcabad Cheva64 gjorde jag första helgen med Jennas mamma men aldrig nånsin med min egna. Det finns många sätt att leva sitt liv, undrar vad jag håller på med. Kram Gävle, Jenna, Karina*2, Bitterfittan, Agge, Danne, trillaiånRobert, Lisa, Nanne, Alex, Putte och Heartbreak Hotel, ses snart igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Kul att du uppskattade skjutsen i Cadillacen... (Lite skillnad)
chaffisen

Anonym sa...

Raggarbilar och landet e gött. Bra att du insett det nu :)