torsdag 26 juni 2008

Lugnet efter stormen har kommit

I backspegeln syns bara ett stort ingenting. Varför sprang jag, vart har jag kommit, vem har blivit lycklig över att jag har stressat. Inte jag iaf, jag är fortfarande lika ensam.

Jag är inte längre bara TDTD-AH utan Anders Holmberg har återuppstått. Jobbet är inte viktigare än livet. Fuck it jag behöver inga högar av pengar, bara jag klarar mig.

Mamma mår bra igen... var nere hos henne på sjukhuset varje dag i helgen. Midsommarhelgen. Pappa börjar med tackla av men jag tror att han känner efter extra mycket när han är ensam. I min värld är pappa fortfarande starkast i världen!! För några månader sedan spillde pappa ut ett glas mjölk när vi åt som jag torkade upp. Då kände både han och jag att tiden går. I helgen spilde jag ut ett på pappa som han torkade upp, då kände iaf jag att vissa saker består.

Inga kommentarer: