torsdag 23 juli 2009

Semesterdag #4


Hopp och lek men ändå lite allvar: I år har jag två kompisar som inte kan träffa mig pga svartsjuka pojkvänner. Det ligger så långt ifrån mitt tänkande att jag måste tänka på det. Själv har jag infört nolltolerans mot svartsjuka i mitt liv. Jag tror inte på att begränsa den ena för att den andre har dålig självkänsla. Det kan funka som undantag men inte som regel. Jag kan själv bli lite sotis men då får vi prata bort det istället för att förbjuda bort det.

3 kommentarer:

Emma sa...

Aootsch...den kändes konstigt nog väldigt träffande..:P

Anders Holmberg sa...

Erh.. så du läser här... hmm
...Hej Emma!... hmm... allt väl?... :)

Emma sa...

Haha..din fuling! Satt och slösurfade lite på FB och såg att du hade en blogg. Kollade på de två första sidorna men vågade inte kolla mer sen efter detta fyndet! :P