söndag 6 juli 2008

Stockholmsklubbar, bostadsrätter och shoppinghets


Helgen i sthlm bjöd på shopping, Ambassadeur, Hells Kitchen och hinderbana. Amb var vitt och läckert, som Push i Götet fast sjabbigare. Köket var jag på när de byggde om för två år sen, har klarat mig bra utan det till nu och troligtvis ett tag till. Nej jag som gav mest i helgen var hinderbanan på bilden. Skippade kryphindret och sprang in på 4.20. Måste testa fler gånger i sommar.

Gävle- och Sthlmshelgen har fått mig på nya tankar. Det är inte helvita klubbar med främlingar som rockar mitt liv. Det är fysiska aktiviteter med nära vänner. Vart jag sen bor och går ut hänger mer på vart vänner och jobbet finns. Brottas ofta med flyttångest att jag måste ”byta upp mig” till annan stad för att vara inne. Jag vill inte vara inne, jag vill vara ute. Nuf said! (Det är Mickes brorsa Andreas på bilden. Tack Andreas och Monika för uppehälle, utgång och frukost!)

Inga kommentarer: